Kami mengalu-alukan pembaca yang budiman untuk  memberikan pandangan yang konstruktif  atau sebarang cadangan  terhadap semua isu  kepada laman web ini.  Kami amat sedar banyak dalam kalangan pembaca budiman mempunyai idea atau pandangan yang bernas mengenai isu tertentu.

Tulisan tidak perlu terlalu panjang tetapi yang penting  padat dan pandangan yang disuarakan itu jelas maksudnya.  Pihak kami akan menyunting dan menambahbaikan  segala tulisan yang sampai kepada editor.

Kami berharap dalam kalangan pembaca budiman  yang mengemukakan pandangan atau teguran dapat mengekalkan tahap integriti dan tanggungjawab yang tinggi. Para pembaca dialu-alukan  menyentuh pelbagai isu  dengan tujuan untuk menyampaikan pandangan yang membina.

Advertisement

Hantarkan semua pandangan atau teguran anda kepada emel: anekdotkuseman@gmail.com   dengan mengemukakan nama sebenar. Untuk tujuan penyiaran sekiranya pembaca merasakan perlu nama samaran, silakan.

Kerjasama para pembaca yang budiman terlebih dahulu diucapkan jutaan terima kasih dengan harapan kita dapat meraikan kebebasan  bersuara dalam ruang yang  harmoni dan bertanggungjawab.

KU SEMAN KU HUSSAIN

Advertisement
Please follow and like us:

Author / Editor

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *